NAŠE POSLOVALNICE

“Klepet s Fiatom”, nova oblika spletnega komuniciranja, v katerem vodja Fiata odgovarja na vprašanja, zastavljena v ekskluzivni spletni klepetalnici, posvečeni novemu Fiatu 500

  • Luca Napolitano, vodja znamk Fiat in Abarth za regijo EMEA, s pomočjo nove spletne aplikacije za video klepet preko svojega pametnega telefona, od doma osebno odgovarja na vprašanja o novem Fiatu 500.
  • Video bo objavljen dvakrat mesečno, Napolitano pa bo vsakič odgovarjal na nova vprašanja.
  • Vprašanja so izbrana iz spletne klepetalnice Fiata –  prve v avtomobilski industriji –  da bi ostal v stiku s potencialnimi kupci novega 500.
  • Videoposnetki bodo predvajani prek Fiatovih uradnih spletnih kanalov.
  • Ta tehnologija – prvič uporabljena v avtomobilski industriji – je v lasti LivePerson, ki v imenu Fiata skrbi za spletno klepetalnico.
  • Prvi video si lahko ogledate tukaj.

 

Fiat je postavil novo, “bolj osebno” komunikacijsko strategijo, namenjeno vzdrževanju stikov s svojimi uporabniki na enostaven, učinkovit in hiter način. Eno izmed orodij te strategije je “Klepet s Fiatom”; serija videoposnetkov, v katerih bo Luca Napolitano, vodja znamk Fiat in Abarth za regijo EMEA, neposredno odgovarjal na vprašanja potencialnih kupcev novega 500. Vprašanja so izbrana iz spletne klepetalnice, posvečene novemu 500, kjer stari in novi kupci zastavljajo vprašanja o novem “popolnoma električnem” modelu znamke Fiat.

 

Video posnetki “Klepet s Fiatom”, ki jih bodo delili z uporabniki spletne klepetalnice in objavili na  Fiatovem YouTube kanalu na tej povezavi, bodo posneti “doma”, s pametnim telefonom in v skladu z vsemi veljavnimi predpisi. Posnetki bodo objavljeni dvakrat mesečno, kot Fiatov odgovor na prejeta sporočila in veliko zanimanje za novi 500.

 

Za prvi “Klepet s Fiatom” so bila izbrana tri vprašanja, ki zanimajo širši krog uporabnikov. Vprašanja na temo dosega, cen in roka dobave končnemu kupcu, so zastavili uporabniki iz Nemčije, Francije in Italije.

 

Klepetalnica, posvečena novemu 500, je prva v avtomobilski industriji. Gre za poseben spletni kanal, namenjen potencialnim kupcem novega 500 – prednaročnikom, ki se zanimajo za 500 “La Prima”;, prvih 500 primerkov novega Fiata bo oštevilčeno in bo nosilo značko s svojo številko, vsi kasnejši modeli pa bodo označeni z “La Prima”. Spletna klepetalnica je na voljo tudi vsem ostalim, ki jih zanima vse v zvezi s tem modelom.

 

Sistem temelji na patentirani tehnologiji LivePerson, ki med seboj združuje različne sporočilne platforme, ter strankam omogoča vzpostavitev kontakta in nadaljevanje pogovorov s končnimi uporabniki. Projekt zajema celotni potek nakupa, od pridobivanja informacij in priprave ponudbe, do nakupa in poprodajnih nasvetov.